8:03 pm

Hallådär!
 
Galet hur trött jag blir så fort jag väl slappnar av en minut haha. Ni vet, när man tänker att man ska göra tusen saker så fort man får tid över - men när det väl händer så vill man bara sjunka ihop framför en bra film och somna istället? Ungefär så. Även haft så mycket jag tänkt berätta för er, men mitt amerikanska minne.. 
 
Denna dagen har jag lekt med barnen vid en lekplats halva dagen, körde två timmar på gymmet (smått ångest över att jag inte kommer gymma på en hel vecka) och landa precis i sängen efter god middag & trevligt snack med min värdmamma. Försöker få dom att komma och hälsa på i Sverige, vilket inte känns helt omöjligt haha. 
 
Förra veckan var jag på språng hela tiden känns det som. Chris Brown & Trey Songz var i stan och gjorde guest apperances på klubbar, så jag och Saliha har sprungit inne i manhattan halva veckan efter att vi slutat jobbet. Så galet kul att festa "med" kändisar! Dom sjunger, dom får igång hela klubben genom att bara finnas där och ååh, mer sånt innan jag åker hem tack! Även umgåtts en del med Anna och Betty som bor endast några meter ifrån mig. Minns inte några intressanta detaljer att berätta för er dock..
 
Imorgon jobbar jag hela dagen och på onsdag åker jag, värdmamman och barnen till Connecticut. Där vi ska bo med farföräldrarna i deras mysiga stuga. Jag stannar antagligen bara där tills på fredag, så tar jag färjan hem när pappan kommer på fredagen. Vilket innebär att jag har huset för mig själv hela helgen. Är Salihas lediga helg med, så hon ska antagligen bo hos mig. Vilket innebär fest inne i manhattan hela helgen. Är även laborday på söndag med om jag inte tagit helt fel. Då vi antagligen ska festa på en båt som åker omkring manhattan. Galet kul!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Som sagt... LIVIN THE DREAM!!! Nu är det så det ser ut för mig men vad finns det för "back sides" med ett au pair-liv som du har upptäckt? (Svara på fejan hehe)

2014-08-26 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0