8:23 pm

Hejhej! 

Är i connecticut med min värdfamilj (minus värdpappan). Vilket innebär att få sova ut, åka ut med båten samt sola på stranden. Åker dock hem imorgon, hoppar på färjan när värdpappan kommer hit. Så har jag huset i new york för mig själv (och Saliha) hela helgen! 

Igår kom vi fram i connecticut vid middagstid. Så vi tog båten ut till en restaurang som ligger precis vid sjön, jättemysigt! Åkte hem, och körde in båten vid kajen i samma sekund som himlen öppnade sig. Vilket barnen såklart tyckte var jättekul när dom kom in i värmen igen haha. Tog en dusch och hoppa i sängs! 

Idag åkte vi till stranden när jag väl kommit upp (känns som jag är uppe så sent, trots att jag är uppe runt tio 😔). Åkte sen till toys r us för att hitta presenter till deras kusin, lekte runt i hemmet och hade precis en mysig middag uppe på deras balkong. Önskar jag kunde med att ta bilder när dom är med, men men hahah. 

Och nu sitter jag i köket och vräker i mig frusna kakor medan mamman badar barnen i mitt rum. Gillar verkligen hela min värdfamilj - även deras släktingar! Får alltid självförtroende boosts när jag träffar dom ;) haha. Så himla fina med att tacka mig för att jag hjälper till med barnen, berätta hur mycket barnen tycker om mig och att dom tycker jag är trevlig (och inte förstår hur jag kunnat hamna i rematch). Så fina! 

Nu är det min tur att hoppa in i duschen. Sen sängdags. Natti! 



är verkligen kär i deras sjö som ligger utanför huset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0