Rainy wednesday

Hallå där!

Varit galet regnväder inatt + idag, vilket innebär att vägarna fylls med vatten och man får emergency alerts på mobilen som låter värre än mitt alarm. 

Grabbens baseball camp ställdes in pga vädret iallafall. Så fick börja jobbet en timma senare och hade endast hand om grabben, då mamman tog med sig tjejen till ett museum. Lekt med hans leksaker, ätit lunch, åkt till hans motorik-terapi, nap'at och ätit en massa. När jag sluta jobbet mötte jag upp en ny tysk au pair! Hon bor endast fem minuter ifrån mig (och har en pool!!! Avis) så var trevligt. Åt japansk mat och fastnade sen på starbucks någon timma då det började ösa ner igen. Ska mötas upp med henne och två andra au pairer imorgon igen - får lite ångest dock då jag inte hinner gymma något. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0