Black rapunzel



När man suger på inches och blir en svart rapunzel (eller samara i the ring). Första bilden visar hur långt jag hade tänkt mig från början. Får se om jag vänjer mig vid detta, eller om jag besöker frisören och kortar ner håret lite haha. 

Hur som helst så bestämde jag mig för att trotsa min rinnande näsa, feberkänslorna samt huvudvärken - och bege mig till city där jag hade extensioninsättning inbokad. Sagt och gjort! Dock låg frisören efter i tid, så tog mer än en timma innan dom började med mitt hår. Dock var tjejerna så himla gulliga, duktiga och sociala - så glömdes snabbt bort. Speciellt då jag inte hade något speciellt inplanerat efteråt ändå. 

Var även en annan kvinna där som fixa sitt hår. Lite väl glad i alkoholen dock, klaga på hur trött hon var trots att hon hällde i sig mer dricka. Berätta sina livshostorier, intresserade sig i allt i salongen samt däckade i stolen när frisören satte i färgen hahah. Människor i new york ibland alltså. 

Hur som helst! Även om jag tycker stt håret är lite vääääl långt, så är jag nöjd! Mitt egna hår har dock fastnat på blond, så spelar ingen roll hur många mörka hårfärger jag lägger i - det försvinner ändå efter några tvättar. Så färgmatchningen är ju inte helt hundra heller, är ju dock mitt hårs fel haha. Löser jag lätt med färgbomber i Sverige sen! 

Är helt utmattad efter mina manhattan-promenader, så får bli sängen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0