Sick sick sick x2

Asså åååh, min kropp är så van vid att jag spenderar 1-2 timmar på gymmet 5-6 dagar i veckan nu - att så fort jag har lite uppehåll så kan jag inte hålla mig ifrån sötsaker. Sjukt irriterande! För är inte ens sugen/tycker det är gott, men kan verkligen inte hindra mig typ haha. Även så trött på amerikansk mat att jag knappt orkar äta frukost/lunch, tvingar mig typ haha (middagen brukar dock min värdmamma laga bra mat till så!). vet verkligen exakt vad jag skulle äta om jag vore i Sverige just nu. Ååååh snart så!
 
Börjar må lite bättre iallafall. Sålänge jag har min röst tillbaka till imorgon och ingen feberkänsla, så ska jag köra på mina sista veckor på gymmet. Mått hyfsat bra hela dagen, förutom avsaknad av röst, men så fort barnen somnade för sina naps så försvann min energi helt. Ska skriva ut mina resepapper iallafall, innan det blir sängen, te samt choklad till serier. Tills barnen vaknar igen. Hade tänkt rensa ur mina garderober, men har två veckor till på mig att ta tag i sånt. Ointressant liv, haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0