Sundaymornings

Idag är det exakt en månad jag tills jag landar i Sverige igen! Samt endast 17 dagar kvar i älskade NY. 

Nu såhär i slutet har jag lyckats hitta en butik inne i city där dom säljer svenskt godis! Hur kan jag ha missat det?! Så ligger kvar och drar mig i sängen, ser på vänner & äter lakrits. Idag är enda dagen denna veckan jag fått sova exakt hur länge jag vill. Men kroppen är så inställd på att vakna vid sju, att det inte spelar så stor roll ändå. 
 
I fredags så gymmade jag samt åkte in till city för lite drinkar på Pod 39 efter jag slutat jobbet. Sjukt mysigt ställe, dessvärre så har det varit rätt skumma människor där dom två gångerna jag varit där haha. Började dock jobbet tidigt i lördags, så blev en tidig kväll. Igår så jobba jag till tre, innan jag sen fick stressfixa mig och åka in till city en snabbis. Gick på hairconsultation (för extensions), åt middag med några svenska tjejer samt stanna till på sockerbiten, innan jag åkte hemåt igen. Så galet trött efter att jobba så pass mycket det senaste (tio timmars jobbdag är standard i USA). Så kroppen går in i chillmode så fort man får slappna av en stund. 
 
Idag har jag inte så mycket mer planerat förutom att spendera någon timma på gymmet. Så får se vad som händer ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0