9:42 pm

Nämen hallå igen! 

Bloggandet dör ut lite då jag inte känner att jag har sådär mycket att berätta. Vet att ni tycker det är "intressant" att höra om min vardag, men känns som om att det mest är samma sak nu förtiden. Man har ju skapat sig en vardag här med.

Dock har min värdmamma opererats för någon vecka sen. Så har varit extra mycket jobb för min del nu det senaste, då hon blivit sängliggande och inte har tillåtelse till att lyfta/anstränga sig speciellt. Så kort sagt jobbar jag från 7am-7pm med en liten break under dagen medan barnen är i skolan. Under dom två timmarna försöker jag oftast hinna med att pressa mig på gymmet. Sen vid sju är jag oftast helt slut så brukar mest bli slappis på kvällen. 

Dock har mormorn varit här under dom senaste veckorna för att ta hand om mamman, vilket varit trevligt. 

Helgerna består utav shopping, festande och framförallt - sova! Denna helgen blir dock väldig lugn. Gym, shopping och att ladda upp för en ny vecka. Även några fika dejter med andra au pairer. 

Har bara 25 dagar kvar i new york. Och börjar faktiskt känna mig väldigt klar här! Kommer sakna utelivet i Manhattan något grymt mycket. MEN ser sååå mycket fram emot att träffa alla där hemma, äntligen få äta svensk mat och att bara känna sig 100% hemma. 

Så inte alls långt kvar tills vi ses nu 😍 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0