Sunday 11:03 am

Hallåååå igen bloggen!
 
Veckorna går på, och närmar sig hemgång mer och mer. Eller ja, först närmar sig ju miami och chicago :)! haha. Detta var sista veckan då barnen är lediga från skolan, då skolan börjar för barnen igen imorgon. Känns dom det börjar bli en del "sista.." saker nu för tiden med, trots att jag har mer än en månad kvar här. Idag ska jag till exempelt ha mitt sista clustermeeting (trots att jag inte gått på alls många.. tror jag gått på en här i NY?! gick på alla i Dallas dock haha). I veckan fick jag vad jag tror kommer bli mitt sista paket ifrån sverige (tack mamma!). Men börjar faktiskt se fram emot att komma hem till Sverige igen. Mixat, men ska bli galet kul och mysigt att få träffa alla där hemma igen!
 
Gårdagen kändes sjukt konstig på något sätt. Gick så snabbt men kändes galet lång. Började iallafall med jobb åtta på morgonen. Efter ca en timma var jag klar, så hoppade in i duschen och gjorde mig redo. Åkte sen in till City där jag mötte upp Saliha. Fikade då det var galet varmt ute, kollade lite affärer och gick sen till en brunch på Gansevoort hotels rooftop. Tänkte först inte gå då vi inte hade så mycket tid över, men hade pratat med promotern i några veckor, så kändes taskigt att dissa igen då han alltid anstränger sig med att få in Saliha som är minderårig (20) osv! Men är glad att vi gick, jättehärliga människor, god dricka och french toast är alltid gott. ;)
 
Efter någon timma där så mötte vi upp två andra tyskar. Gick i central park ett litet tag innan jag åkte hemåt. Kom hem runt elva igår, så blev hyfsat tidigt för en gångs skull haha. 
 
Har precis ätit frukost, sett på PH och ska strax försöka orka fixa mig för dagen. Inte mycket mer planerat än att gå på clustermötet och sen passa på att kolla outleten som ligger där uppe. Ska nämligen mötas i hennes beach house som ligger i Riverhead, ca en timma ifrån mig. Där dom även har den största outleten på long island, så får passa på! 
 
Hoppas allt är bra där hemma, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0